سگوبو
Search

۰۲۱-۷۱۱۹۷

Search
0

جاروی رباتیک چگونه کار می کند؟

جارو رباتیک سگوبو

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

جاروی رباتیک چگونه کار می کند؟

جاروی رباتیک چگونه کار میکند؟

فهرست مطالب

جاروی رباتیک چگونه کار می کند؟

در دنیای امروز نظافت محیط نسبت به گذشته بسیار آسان تر شده است. به طوری که با تولید محصولات هوشمند دیگر نظافت به سختی سالیان گذشته نمیباشد و امکانات جدید تری برای نظافت محیط پا به عرصه گذاشته اند ، که تمامی آن هوشمند و دارای طراحی های خاصی میباشند.

بر همین اساس در طول سالیان گذشته انسان ها به دنبال تولید محصولات هوشمندی بودند که بتواند به انسان ها کمک بسیاری بکند.

در طی چندسال اخیر  ربات هایی برای نظافت محیط تولید شد که در ادامه ما به معرفی جدیدترین جارروبرقی هوشمند می پردازیم.

جاروی رباتیک از جدیدترین محصولات آسان و سریع در نظافت محیط به شمار می آید ، که با استفاده از این جاروهای رباتیک هوشمند میتوانید بدون خستگی و صرف انرژی تنها با زدن یک دکمه از آن استفاده کنید.

جاروی رباتیک یک مدل از جاروبرقی است که به صورت اتوماتیک کار می کند و تنها با فشار دادن یک دکمه جارو شروع به نظافت محیط اطراف می کند

که امروزه بسیار مورد توجه افراد زیادی  قرار گرفته است.

سوالی که ممکن است در مواجه این ربات ها پیش بیاید این است که چگونه کار میکند؟

در ادامه ما به نکات مهم این جاروها و چگونی کار کردن آن میپردازیم.

نکات مهم برای کار کردن با جاروی رباتیک

در ابتدا ما باید ربات را شارژ کنیم و این نوع جاروها پس از اتمام شارژ به طور اتوماتیک شروع به نظافت می کنند و بهتر است یک محل مناسب برای قرار دادن شارژر جاروی رباتیک انتخاب کنید.

جاروبرقی رباتیک سگوبو طوری طراحی شده است که ربات پس از اتمام کار خود به محلی که در آن شارژر قرار دارد به طور اتوماتیک برگردد.

همچنین سعی کنید شارژر ربات را در محلی به و دور از پایه های میز و مبل قرار دهید. و قبل از استفاده اشیا بزرگ را از مسیر جاروی رباتیک خارج کنید.

شارژر ربات سگوبو بسیار با کیفیت بوده است و همچنین در جعبه این محصول یک سیم پایه شارژر جاروبرقی سگوبو نیز قرار گرفته است.

شما با استفاده از این سیم پایه شارژر جاروبرقی رباتیک سگوبو میتوانید جاروبرقی خود را به راحتی شارژ کنید.

در جعبه جاروی رباتیک تعدادی برس قرار گرفته است که با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده میکنید،که برس غلتان برس اصلی جاروی بوده است که مو و پرز ها را جمع می کند.

جاروبرقی های رباتیک علاوه بر داشتن برس های اصلی دارای برس های کناری نیز میباشد. برس کناری جاروبرقی رباتیک سگوبو طراحی شده است تا مو و پرزها را به خوبی جمع آوری کند.

در بعضی از موارد پیش آمده است که افراد نگران تعویض برس ها در طول مدت استفاده هستند که برس بعد از فعالیت های گسترده و طولانی مدت کیفیت خود را از دست بدهد و به مرور زمان خراب شود و مو های روی زمین یا فرش و یا آشغال ها را جمع نکند.

این برس ها دارای کیفیت بسیار بالایی میباشند که توسط بهترین طراحان طراحی و با استفاده از بهترین مواد به تولید رسیده است.

جنس برس کناری جاروبرقی سگوبو از مواد ABS بوده است،که بسیار مقاوم و با کیفیت میباشد.

همچنین لاستیک غلتان در ربات گرد و غبار را جمع می کند و پس از هر سری استفاده از جاروبرقی رباتیک برس اصلی دستگاه را تمیز نمایید.

جاروی هوشمند دارای سنسور تشخیص مانع میباشد،که شما بتوانید بدون نگرانی از آسیب های احتمالی به اشیا اطراف خود از آن استفاده نمایید.

 

جاروی رباتیک

شما میتوانید برای تی کشی مخرن زباله را جدا کنید و مخزن تی را از آب پر کرده و نصب کنید.

جاروهای سگوبو قابلیت نظافت بر روی سرامیک،پارکت،سنگ،لمینت، فرش و موکت را دارند،به طوری که بعد از نظافت هیچ گونه گرد و غباری بر روی سطوح باقی نمی گذارند.

و این جاروی هوشمند علاوه بر تی کشی تر امکان تی کشی خشک را نیز دارد که فقط با پرکردن مخزن آب میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

آب موجود در مخرن تی کش جاروبرقی رباتیک سگوبو به پد جاروبرقی رباتیک سگوبو  منتقل شده و به کمک آن گرد و غبار و دیگر آلودگی های سطوح مختلف را به راحتی تمیز می کند.

و پد مایکروفایبر یا پد تی کشی قابل شستشو میباشند که میتوانید آن را تمیز نمایید.

قبل روشن کردن ربات کابل ها و سیم ها را از کف زمین جمع نمایید.

در قسمت بالایی شارژر یک محفظه برای جمع آوری زباله وجود دارد،که ربات پس از اتمام کار خود در آن محل زباله های جمع آوری شده را به صورت خودکار درون مخزن می ریزد.

با وجود این ویژگی کاربران احساس راحتی بیشتری می کنند و میتوانید پس از اتمام کار ربات مخزن زباله را تخلیه کنند.

هفته ای یک الی دو بار فیلتر هپای مخزن را با کمک سری باریک جاروبرقی تمیز نمایید. و برای نظافت چرخ های ربات و محفظه آن از دستمال نمدار و برس نظافت کوچک استفاده کنید.

جاروبرقی رباتیک مـثل اکووکس و سگوبو قابلیت بالا رفتن از لبه های فرش را دارند. که میتواند تا 2 سانتی متر بالا بروند.و این قابلیت را دارد که پس از اتمام کار به صورت اتوماتیک به محل شارژر خود که در گوشه ای از خانه نصب می شود برگردد.

همچنین سعی کنید شارژر ربات را در محلی باز و دور از پایه های میز و مبل قرار دهید. و قبل از استفاده اشیا بزرگ را از مسیر جاروی رباتیک خارج کنید.

شما از این ربات ها به طور استاندارد هفته ای دو الی سه بار میتوانید برای نظافت محیط اطراف خود  استفاده کنید.

جاروی رباتیک

کنترل از راه دور

و میتوانید برای کنترل از راه دور و تنظیم کردن ربات خود و آشنایی با تنظیمات آن اپلیکشین مخصوص ربات خود را دانلود و نصب نمایید، تا بتوانید در سریع ترین زمان کار با آن را یاد بگیرید و از راه دور از آن استفاده نمایید.

این ربات ها بر اساس پنل برنامه ریزی شده خود شروع به کار می کند.

و شما میتوانید با دانلود و نصب اپلیکشن مخصوص ربات خود از ویژگی های آن برخوردار شوید.

میتوانید با استفاده از این برنامه جدول زمانبندی را تغییر دهید و از کاربرد های بیشتر این دستگاه استفاده کنید.

همچنین با این برنامه میتوانید قدرت مکش و وضعییت باتری ربات را چک کنید،تا در صورت وجود نقصی در کوتاه ترین زمان آن را بر طرف کنید.

و شما عزیزان میتوانید در صورت وجود هر گونه سوال در رابطه با خرید و چگونگی کار با جاروبرقی های رباتیک با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان مشکلات شما را بر طرف نماییم.