سگوبو
Search

۰۲۱-۷۱۱۹۷

Search
0

جاروی رباتیک چیست؟

جارو رباتیک سگوبو

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جاروی رباتیک چیست؟

جاروی رباتیک چیست؟

فهرست مطالب

جاروی رباتیک چیست؟

در دنیای امروز نظافت محیط نسبت به گذشته بسیار آسان تر شده است. به طوری که با تولید محصولات هوشمند دیگر نظافت به سختی سالیان گذشته نمیباشد و امکانات جدید تری برای نظافت محیط پا به عرصه گذاشته اند ، که تمامی آن هوشمند و دارای طراحی های خاصی میباشند.

بر همین اساس در طول سالیان گذشته انسان ها به دنبال تولید محصولات هوشمندی بودند که بتواند به انسان ها کمک بسیاری بکند.

در طی چندسال اخیر  ربات هایی برای نظافت محیط تولید شد که در ادامه ما به معرفی جدیدترین جارروبرقی هوشمند می پردازیم.

جاروی رباتیک از جدیدترین محصولات آسان و سریع در نظافت محیط به شمار می آید ، که با استفاده از این جاروهای رباتیک هوشمند میتوانید بدون خستگی و صرف انرژی تنها با زدن یک دکمه از آن استفاده کنید.

با تولید جاروی رباتیک نظافت برای افراد بسیار راحت تر شده است.

شرکت بزرگ سگوبو یکی از با کیفیت ترین تولیدکنندگان جاروبرقی های رباتیک می باشد.که جاروبرقی های این شرکت بسیار پرطرفدار و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

جاروی رباتیک یک مدل از جاروبرقی است که به صورت اتوماتیک کار می کند. و تنها با فشار دادن یک دکمه ربات شروع به نظافت محیط اطراف می کند.

جاروبرقی هوشمند سگوبو دارای انواع مختلفی می باشند،که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

شما کاربران محترم می توانید با توجه به نیاز خود و مکانی که ربات را برای آن جا نیاز دارید یک انتخاب بسیار مناسب داشته باشید،که در این زمینه پشتیبان های شرکت سگوبو شما را راهنمایی می کنند.

جاروی رباتیک

ارتفاع سنج

جاروبرقی هوشمند دارای پنل های قابل برنامه ریزی و سنسور های حساس میباشد ، که مجهز به ارتفاع سنج است ، که باعث شده است تا  کاربران آن هیچ گونه نگرانی بابت به خطر افتادن جاروبرقی خود نداشته باشند.

مجهر بودن مجصول به سنسور ارتفاع سنج باعث شده است تا کاربران آن هیچ گونه نگرانی بابت به خطر افتادن جاروبرقی خود نداشته باشند.

این ربات دارای سنسور های قوی می باشد و در صورتی که در معرض ارتفاع مثل پله ها قرار گیرد سنسور های آن سریع به پردازش در می آید و ربات مسیر خود را عوض می کند و این باعث شده تا کاربران بدون نگرانی از افتادن ربات از آن نهایت بهره را ببرند.

جاروی رباتیک سگوبو داری قابلیت های بیشماری می باشد که در ادامه به بررسی چند ویژگی آن می پردازیم.

جاروی رباتیک

 

جاروبرقی رباتیک مـثل اکووکس و سگوبو قابلیت بالا رفتن از لبه های فرش را دارند. که میتواند تا 2 سانتی متر بالا بروند.و این قابلیت را دارد که پس از اتمام کار به صورت اتوماتیک به محل شارژر خود که در گوشه ای از خانه نصب می شود برگردد.

مناسب برای سطوح مختلف

جاروی هوشمند توانایی جاروکشی انواع سطوح مختلف مانند سرامیک ، پارکت ، موکت ، قالی و سطوح براق مثل سنگ را نیز دارد و این جاروی هوشمند علاوه بر تی کشی خشک امکان تی کشی تر را نیز دارد ، که فقط با پرکردن مخزن آب میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

آب موجود در مخرن تی کش جاروبرقی رباتیک سگوبو به پد جاروبرقی رباتیک سگوبو  منتقل شده و به کمک آن گرد و غبار و دیگر آلودگی های سطوح مختلف را به راحتی تمیز می کند.

همچنین شرکت سگوبو این قابلیت را در اختیار کاربران گذاشته است که بتوانند با پر شدن مخزن آن را در سریع ترین زمان و به راحتی تعویض کنند.

ظاهری زیبا

این محصول هوشمند دارای ظاهری زیبا و خاصی میباشد. که باعث شده است که طرفداران خاص خودش را پیدا کند.

جاروی هوشمند توسط بهترین طراحان به تولید رسیده است که جدید ترین نوع آن از ویژگی های به روز تری برخوردار است.

سنسور های تشخیص مانع

جاروی هوشمند دارای سنسور تشخیص مانع میباشد.که شما بتوانید بدون نگرانی از آسیب های احتمالی به اشیا خود از آن استفاده نمایید.

جاروبرقی رباتیک طوری طراحی شده است که سنسور های موجود در آن باعث میشود که هیچ گونی برخوردی با مبلمان و دیگر اشیا محیط نداشته باشد و مسیر خود را تغییر دهد.

سنسور های این ربات هنگامی که نزدیک مانع های بزرگی مثل مبل یا پایه های میز شود،روشن می شود و جاروبرقی رباتیک به صورت اتوماتیک مسیر خود را تغییر می دهد.

اما قبل از استفاده بهتر است آشغال های خیلی بزرگ را از مسیر ربات خارج نمایید.

شما میتوانید از این ربات برای تمیز کردن محیط خود 2 الی 3 بار در هفته استفاده کنید.

جاروی رباتیک

 

کنترل از راه دور

همچنین جدیدترین نوع این جاروی رباتیک هوشمند قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارد.تا کاربران بتواند در صورت نیاز جاروی خود را در بیرون از خانه در سریع ترین زمان با استفاده از گوشی های همراه و اتصال به اینترنت ربات خود را روشن کنند. که این باعث شده است در صورت نیاز بتوانید ربات خود را در بیرون از منزل خاموش و روشن کنید،تا جارو به نظافت منزل در آسان ترین روش به تمیز کردن محیط خود بپردازد.

شما عزیزان نیز میتوانید با نصب برنامه خاص ربات خود از ویژگی های بیشتر آن بهره مند شوید.

همچنین علاوه بر روشن کردن جاروبرقی رباتیک در این برنامه میتوانید وضعیت ربات و میزان ظرفیت باتری و جدول نظافتی و.. را بررسی کنید.

در این برنامه نیز میتوانید جدول زمانبندی را تغییر دهید،و وضعیت کلی ربات را بررسی کنید تا در صورت وجود داشتن نقصی در سریع ترین زمان آن را بر طرف نمایید.

و این قابلیت را نیز دارد که شما عزیزان بتوانید تایم های آن را در جدول زمانی با استفاده از این برنامه تغییر دهید.

جاروی رباتیک

 

این جاروی رباتیک دارای قابلیت های منحصر به فردی میباشند که با توجه به جدیدترین نوع خود کارایی آن ها متفاوت است.

همچنین میتوانید با کمک این جاروبرقی رباتیک تمام نقاطی که شما نمیتوانید آن را تمیز کند استفاده کنید. و از سرعت و قدرت تمیزکنندگی این دستگاه لذت ببرید.

که شما عزیزان باید با توجه به نیاز خود و محیط اطراف خود یک جاروی مناسب انتخاب نمایید.تا بتواند تمامی نیاز های شما را در سریع ترین زمان ممکن و بدون دخالت شما در نظافت را بر طرف کند.

شما میتوانید در صورت وجود هر گونه سوال در رابطه با خرید و چگونگی کار با جاروبرقی های رباتیک با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان مشکلات شما را بر طرف نماییم.