سگوبو
Search

۰۲۱-۷۱۱۹۷

Search
0

جاروی رباتیک سگوبو

جارو رباتیک سگوبو

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

جاروی رباتیک سگوبو

جاروی رباتیک سگوبو

فهرست مطالب

جاروی رباتیک سگوبو

در دنیای امروز نظافت محیط نسبت به گذشته بسیار آسان تر شده است. به طوری که با تولید محصولات هوشمند دیگر نظافت به سختی سالیان گذشته نمیباشد و امکانات جدید تری برای نظافت محیط پا به عرصه گذاشته اند ، که تمامی آن هوشمند و دارای طراحی های خاصی میباشند.

بر همین اساس در طول سالیان گذشته انسان ها به دنبال تولید محصولات هوشمندی بودند که بتواند به انسان ها کمک بسیاری بکند.

در طی چندسال اخیر  ربات هایی برای نظافت محیط تولید شد که در ادامه ما به معرفی جدیدترین جارروبرقی هوشمند می پردازیم.

جاروی رباتیک از جدیدترین محصولات آسان و سریع در نظافت محیط به شمار می آید ، که با استفاده از این جاروهای رباتیک هوشمند می توانید بدون خستگی و صرف انرژی تنها با زدن یک دکمه از آن استفاده کنید.

با تولید جاروی رباتیک نظافت برای افراد بسیار راحت تر شده است.

شرکت بزرگ سگوبو یکی از با کیفیت ترین تولیدکنندگان جاروبرقی های رباتیک می باشد.که جاروبرقی های این شرکت بسیار پرطرفدار و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

جاروی رباتیک سگوبو از جدیترین جاروبرقی های هوشمند می باشد، که به صورت اتوماتیک کار می کند و تنها با فشار دادن یک دکمه جارو شروع به نظافت محیط اطراف می کند. و بسیار مناسب افرادی است که تایم کافی برای تمیز کردن محیط اطراف خود ندارند.

شما عزیزان با استفاده از این ربات هوشمند می توانید در بیرون از خانه نیز این ربات را کنترل کنید،که در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه خواهیم داد.

جاروبرقی هوشمند سگوبو دارای انواع مختلفی می باشند،که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

شما کاربران محترم می توانید با توجه به نیاز خود و مکانی که ربات را برای آن جا نیاز دارید یک انتخاب بسیار مناسب داشته باشید،که در این زمینه پشتیبان های شرکت سگوبو شما را راهنمایی می کنند.

جاروبرقی های سگوبو با محاسبه سنجش طول و عرض مکان ها در کوتاه ترین زمان و پوشش کل محیط نظافت را انجام می دهد. به طوری که هیچ نقطه تمیز نشده در محیط باقی نمی گذارد.

این ویژگی باعث شده است که توجه افرادی را برای خرید به خود جلب کند.

همچنین سرعت و قدرت این جارو رباتیک سگوبو باعث شده است تا در مدت زمان بسیار کوتاهی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

سنسور های تشخیص مانع

این محصول به دلیل وجود سنسور های پیشرفته در مسیر خود مانع های موجود را بررسی می کند تادر حین نظافت کوچکترین آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

جاروبرقی رباتیک طوری طراحی شده است که سنسور های موجود در آن باعث می شود که هیچ گونی برخوردی با مبلمان و دیگر اشیا محیط نداشته باشد و مسیر خود را تغییر دهد.

سنسور های این ربات هنگامی که نزدیک مانع های بزرگی مثل مبل یا پایه های میز شود،روشن می شود و جاروبرقی رباتیک به صورت اتوماتیک مسیر خود را تغییر می دهد.

اما قبل از استفاده بهتر است آشغال های خیلی بزرگ را از مسیر ربات خارج نمایید.

جاروی رباتیک سگوبو

سنسور تشخیص ارتفاع

جاروبرقی سگوبو علاوه بر سنسور تشخیص مانع مجهز به سنسور تشخیص ارتفاع نیز می باشد،که به صورت اتوماتیک از پله ها دور می ماند.

جاروبرقی هوشمند دارای پنل های قابل برنامه ریزی و سنسور های حساس می باشد ، که مجهز به ارتفاع سنج است .

مجهر بودن محصول به سنسور ارتفاع سنج باعث شده است تا کاربران آن هیچ گونه نگرانی بابت به خطر افتادن جاروبرقی خود نداشته باشند.

این ربات دارای سنسور های قوی می باشد و در صورتی که در معرض ارتفاع مثل پله ها قرار گیرد سنسور های آن سریع به پردازش در می آید و ربات مسیر خود را عوض می کند و این باعث شده تا کاربران بدون نگرانی از افتادن ربات از آن نهایت بهره را ببرند.

جاروی رباتیک سگوبو داری قابلیت های بیشماری می باشد که در ادامه به بررسی چند ویژگی آن می پردازیم.

قابلیت نظافت سطوح مختلف

جاروهای سگوبو قابلیت نظافت بر روی سرامیک،پارکت،سنگ،لمینت، فرش و موکت را دارند،به طوری که بعد از نظافت هیچ گونه گرد و غباری بر روی سطوح باقی نمی گذارند.

و این جاروی هوشمند علاوه بر تی کشی تر امکان تی کشی خشک را نیز دارد ، که فقط با پرکردن مخزن آب میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

آب موجود در مخرن تی کش جاروبرقی رباتیک سگوبو به پد جاروبرقی رباتیک سگوبو  منتقل شده و به کمک آن گرد و غبار و دیگر آلودگی های سطوح مختلف را به راحتی تمیز می کند.

همچنین شرکت سگوبو این قابلیت را در اختیار کاربران گذاشته است که بتوانند با پر شدن مخزن آن را در سریع ترین زمان و به راحتی تعویض کنند.

مکش پر قدرت

جاروی رباتیک سگوبو  مجهز به نسل دوم موتور های مکش که  قابلیت تبدیل قدرت مکش از موتور از حالت استاندارد به حالت اتوماتیک در هنگام تغییر سطح را دارد.

جاروی سگوبو دارای مکش پرقدرتی است که شامل گزینه توربو میباشد،که جهت بالابردن قدرت مکش استفاده می کنند.

همچنین در انواع مختلف این جارو دهانه های مکش برس دار پر قدرت برای نظافت بهتر سطوح سنگی،فرشی و.. قرار گرفته است.

و این ربات پس از نظافت به محلی که در آن شارژر قرار گرفته است به صورت اتوماتیک می رود.

شما کاربران محترم میتوانید با کمک این جاروبرقی رباتیک تمام نقاطی که شما نمیتوانید آن را تمیز کند استفاده کنید. و از سرعت و قدرت تمیزکنندگی این دستگاه لذت ببرید

جاروی رباتیک سگوبو

کنترل از راه دور

همچنین جدیدترین نوع این جاروی رباتیک هوشمند قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارد.تا کاربران بتواند در صورت نیاز جاروی خود را در بیرون از خانه در سریع ترین زمان با استفاده از گوشی های همراه و اتصال به اینترنت ربات خود را روشن کنند.

که این باعث شده است در صورت نیاز بتوانید ربات خود را در بیرون از منزل خاموش و روشن کنید.

تا جارو به نظافت منزل در آسان ترین روش به تمیز کردن محیط خود بپردازد.

همچنین علاوه بر روشن کردن جاروبرقی رباتیک در این برنامه میتوانید وضعیت ربات و میزان ظرفیت باتری و جدول نظافتی و.. را بررسی کنید.

در این برنامه نیز میتوانید جدول زمانبندی را تغییر دهید،و وضعیت کلی ربات را بررسی کنید تا در صورت وجود داشتن نقصی در سریع ترین زمان آن را بر طرف نمایید.

و این قابلیت را نیز دارد که شما عزیزان بتوانید تایم های آن را در جدول زمانی با استفاده از این برنامه تغییر دهید.

جاروی رباتیک سگوبو

ربات سگوبو دارای پنج حالت نظافتی میباشد:

  1. .حالت نظافتی متمرکز جهت نظافت یک قسمت خاص
  2. حالت نظافتی تک اتاقه
  3. حالت نظافتی کناره زنی جهت تمیز کردنن گوشه ها
  4. حالت نظافتی توربو برای نظافت با حداکثر قدرت مکش
  5. حالت نظافتی اتوماتیک برای نظافت روزانه

جاروی رباتیک سگوبو طوری طراحی شده است تا بتواند حداقل 200 تا 250 متر فضای ناخالص را در کم ترین زمان ممکن تمیز کند تا هیچ اثری از آلودگی بر روی سطوح دیده نشود.

شما عزیزان میتوانید با استفاده از ریموت کنترلی که برای جاروبرقی سگوبو طراحی شده است استفاده کنید.

با کمک این کنترل میتوانید حالت های نظافتی را تغییر دهید.

با تنظیم کردن حالت نظافت متمرکز ربات فقط قسمت های خاص از محیط را که آلوده است را تمیز می کند. و حالت اتوماتیک برای این قرار گرفته است تا شما برای استفاده روزانه از آن استفاده کنید.

حالت نظافتی توربو برای زمانی می باشد که شما نیازمند این هستید که ربات با قدرت بیشتری آلودگی را پاک کند، و در این حالت ربات هوشمند با بالاترین قدرت مکش خود کار می کند.

حالت نظافتی کناره زنی برای مواقعی است که شما برای تمیز کردن گوشه ها دسترسی ندارید،در این صورت با قرار دادن ربات در حالت کناره زنی می توانید از این ویژگی در سریع ترین زمان استفاده کنید.

 

فیلتر هپا

جاروی رباتیک دارای فیلتر هپا میباشد،که با این فیلتر آنتی باکتریال خود هوای خروجی از دستگاه را تصفیه میکند.

فیلتر به کار رفته در این جاروبرقی رباتیک سگوبو ار نوع هپا به معنی حذف ذرات معلق هوا با کارایی بالا میباشد.

این فیلتر از در هم فشردن الیاف فایبرگلاس،حصیر و پوشال تولید شده است.

فیلتر تصفیه جاروبرقی رباتیک سگوبو طوری طراحی شده است که داخل مخزن زباله به خوبی قرار میگیرد،و به همبن دلیل باعث شده است از پخش مواد حساسیت زا و آلرژیک جلوگیری کند.

صدای کم

جاروی رباتیک سگویو  دارای قدرت بالا و صدای کمی می باشدکه میتواند محیط اطراف قدرت را بدون تولید صدای آزار دهنده تمیز نماید.

و بسیار مناسب افرادی است که از جاروبرقی های پر صدا خسته شده اند.

جاروبرقی رباتیک سگوبو طوری طراحی شده است که شما میتوانید از آن 2 الی 3 بار در طول هفته استفاده کنید.

شما میتوانید با خرید این ربات در کوتاه ترین زمان بدون صرف هیچ گونه انرژی تمام محیط خود را بدون هیچ گونه دردسری پاکیزه نمایید،تا نهایت لذت را از پاکیزی محیط خود ببرید.

شما عزیزان میتوانید در صورت وجود هر گونه سوال در رابطه با خرید و چگونگی کار با جاروبرقی های رباتیک با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان مشکلات شما را بر طرف نماییم.

همچنین اگر نیازمند توضیحات بیشتر در مورد جاروبرقی های رباتیک سگویو دارید میتوانید با پشتیبان های ما ارتباط برقرار کنید.