سگوبو
Search

۰۲۱-۷۱۱۹۷

Search
0

ویژگی های منحصر به فرد جاروبرقی های رباتیک

جارو رباتیک سگوبو

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ویژگی های منحصر به فرد جاروبرقی های رباتیک

جارو رباتیک

فهرست مطالب

ویژگی های منحصر به فرد جاروبرقی های رباتیک

 

در دنیای امروز نظافت محیط نسبت به گذشته بسیار آسان تر شده است.و با پیشرفت تکنولوژی مثل جاروبرقی های رباتیک  انسان ها دیگر نیاز به صرف وقت و انرژی زیادی نیستند.

این پیشرفت ها باعث آسان تر شدن زندگی ما شده است. شرکت بزرگ سگوبو یکی از با کیفیت ترین تولیدکنندگان جاروبرقی های رباتیک می باشد،که جاروبرقی های این شرکت بسیار پرطرفدار و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

جارویرقی سگوبو از جدیترین جاروبرقی های هوشمند می باشد، که به صورت اتوماتیک کار می کند و تنها با فشار دادن یک دکمه جارو شروع به نظافت محیط اطراف می کند. و بسیار مناسب افرادی است که تایم کافی برای تمیز کردن محیط اطراف خود ندارند.

شما عزیزان با استفاده از این ربات هوشمند می توانید در بیرون از خانه نیز این ربات را کنترل کنید،که در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه خواهیم داد.

جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی سگوبو دارای انواع مختلفی می باشند،که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

شما کاربران محترم می توانید با توجه به نیاز خود و مکانی که ربات را برای آن جا نیاز دارید یک انتخاب بسیار مناسب داشته باشید،که در این زمینه پشتیبان های شرکت سگوبو شما را راهنمایی می کنند.

جاروبرقی های سگوبو با محاسبه سنجش طول و عرض مکان ها در کوتاه ترین زمان و پوشش کل محیط نظافت را انجام می دهد. به طوری که هیچ نقطه تمیز نشده در محیط باقی نمی گذارد.

این ویژگی باعث شده است که توجه افرادی را برای خرید به خود جلب کند.

همچنین سرعت و قدرت این جارو رباتیک سگوبو باعث شده است تا در مدت زمان بسیار کوتاهی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

در ادامه به بررسی چند ویژگی خاص این نوع جاروبرقی ها می پردازیم:

سنسور تشخیص ارتفاع

جاروبرقی های رباتیک  مجهز به سنسور تشخیص ارتفاع نیز می باشد،که به صورت اتوماتیک از پله ها دور می ماند.

جاروبرقی هوشمند دارای پنل های قابل برنامه ریزی و سنسور های حساس می باشد ، که مجهز به ارتفاع سنج است.

مجهر بودن محصول به سنسور ارتفاع سنج باعث شده است تا کاربران آن هیچ گونه نگرانی بابت به خطر افتادن جاروبرقی خود نداشته باشند.

این ربات دارای سنسور های قوی می باشد و در صورتی که در معرض ارتفاع مثل پله ها قرار گیرد سنسور های آن سریع به پردازش در می آید و ربات مسیر خود را عوض می کند و این باعث شده تا کاربران بدون نگرانی از افتادن ربات از آن نهایت بهره را ببرند.

جاروی رباتیک سگوبو دارای قابلیت های بیشماری می باشد که در ادامه به بررسی چند ویژگی آن می پردازیم.

جاروبرقی های رباتیک

قابلیت تمیز کردن سطوح مختلف

جاروبرقی سگوبو قابلیت نظافت بر روی سرامیک،پارکت،سنگ،لمینت، فرش و موکت را دارد،به طوری که بعد از نظافت هیچ گونه گرد و غباری بر روی سطوح باقی نمی گذارد.

تهویه محیط

تمیز کردن محیط اطراف با استفاده از جاروبرقی های رباتیک باعث می شود تا ذرات موجود در هوا که باعث بیماری های تنفسی شود کاهش یابد.

جاروهای رباتیک به دلیل داشتن فیلتر با راندمان بالا باعث می شود که هوای خروجی دستگاه به شیوه خاص تصفیه و به محیط بازگردد. همچنین پاکیزگی فوق العاده بالا این جارو ها محیط شما رو بدون هیچ آلودگی نظافت می کند.

قدرت مکش بالا

  جاروی هوشمند مجهز به نسل دوم موتور های مکش که  قابلیت تبدیل قدرت مکش از موتور از حالت استاندارد به حالت اتوماتیک در هنگام تغییر سطح را دارد.

جاروی رباتیک  دارای مکش پرقدرتی است که شامل گزینه توربو میباشد،که جهت بالابردن قدرت مکش استفاده می کنند.

همچنین در انواع مختلف این جارو دهانه های مکش برس دار پر قدرت برای نظافت بهتر سطوح سنگی،فرشی و.. قرار گرفته است.

جاروبرقی های رباتیک

فیلتر هپا

جاروی رباتیک دارای فیلتر هپا میباشد،که با این فیلتر آنتی باکتریال خود هوای خروجی از دستگاه را تصفیه میکند.

فیلتر به کار رفته در این جاروبرقی رباتیک سگوبو ار نوع هپا به معنی حذف ذرات معلق هوا با کارایی بالا میباشد.

این فیلتر از در هم فشردن الیاف فایبرگلاس،حصیر و پوشال تولید شده است.

سنسور های تشخیص مانع

این محصول به دلیل وجود سنسور های پیشرفته در مسیر خود مانع های موجود را بررسی می کند تادر حین نظافت کوچکترین آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

طوری طراحی شده است که سنسور های موجود در آن باعث می شود که هیچ گونی برخوردی با مبلمان و دیگر اشیا محیط نداشته باشد و مسیر خود را تغییر دهد.

سنسور های این ربات هنگامی که نزدیک مانع های بزرگی مثل مبل یا پایه های میز شود،روشن می شود و جاروبرقی رباتیک به صورت اتوماتیک مسیر خود را تغییر می دهد.

اما قبل از استفاده بهتر است آشغال های خیلی بزرگ را از مسیر ربات خارج نمایید.

جاروبرقی های رباتیک

قابلیت تی کشی خشک و تر

جاروی های هوشمند علاوه بر تی کشی خشک امکان تی کشی تر را نیز دارند ، که فقط با پرکردن مخزن آب میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

آب موجود در مخرن تی کش جاروبرقی رباتیک سگوبو به پد جاروبرقی رباتیک سگوبو  منتقل شده و به کمک آن گرد و غبار و دیگر آلودگی های سطوح مختلف را به راحتی تمیز می کند.

شما عزیزان نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان های ما تماس بگیرید تا در کم ترین زمان شما را برای خرید یک جاروی با کیفیت راهنمایی کنند.