سگوبو
Search

۰۲۱-۷۱۱۹۷

Search
0

جاروبرقی های رباتیک چه ویژگی هایی دارد؟

جارو رباتیک سگوبو

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی های رباتیک چه ویژگی هایی دارد؟

جارو رباتیک

فهرست مطالب

جاروبرقی های رباتیک چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه با گذشت و پیشرفت تکنولوژی راه هایی به وجود آمده است که زندگی انسان ها را تغییر داده است.این پیشرفت ها باعث آسان تر شدن زندگی ما شده است.

در طول سالیان اخیر یکی از مشکلات افراد به دلیل نداشتن وقت کافی یا شاغل بودن و یا مساحت زیاد محیط نظافت محیط بود که امروزه با تولید جاروهای رباتیک این مشکل برطرف شده است.

ممکن است شما هم وقت کافی و انرژی لازم برای محیط اطراف خود را نداشته باشید و به دنبال راه آسان تری می گردید.

جاروبرقی های رباتیک که امروزه بسیار پر طرفدار شده اند بسیار کار آمد برای افراد می باشند.

جاروبرقی های رباتیک

کار کردن به صورت اتوماتیک

جارویرقی های رباتیک بدون دخالت انسان و تنها با فشار دادن یک دکمه شروع به کار می کنند.

ارتفاع سنج

جاروبرقی هوشمند دارای پنل های قابل برنامه ریزی و سنسور های حساس میباشد ، که مجهز به ارتفاع سنج است ، که باعث شده است تا  کاربران آن هیچ گونه نگرانی بابت به خطر افتادن جاروبرقی خود نداشته باشند.

مجهر بودن مجصول به سنسور ارتفاع سنج باعث شده است تا کاربران آن هیچ گونه نگرانی بابت به خطر افتادن جاروبرقی خود نداشته باشند.

این ربات دارای سنسور های قوی می باشد و در صورتی که در معرض ارتفاع مثل پله ها قرار گیرد سنسور های آن سریع به پردازش در می آید و ربات مسیر خود را عوض می کند و این باعث شده تا کاربران بدون نگرانی از افتادن ربات از آن نهایت بهره را ببرند.

جاروبرقی های رباتیک

ظاهری زیبا

جارویرقی های رباتیک دارای ظاهری زیبا و خاصی می باشند. که باعث شده است که طرفداران خاص خودش را پیدا کند.

طراحی ساده و خاص آن باعث جذب افراد زیادی شده است.

جاروی هوشمند توسط بهترین طراحان به تولید رسیده است که جدید ترین نوع آن از ویژگی های به روز تری برخوردار است.

کنترل از راه دور

جاروهای رباتیک قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارند.تا کاربران بتواند در صورت نیاز جاروی خود را در بیرون از خانه در سریع ترین زمان با استفاده از گوشی های همراه و اتصال به اینترنت ربات خود را روشن کنند. که این باعث شده است در صورت نیاز بتوانید ربات خود را در بیرون از منزل خاموش و روشن کنید،تا جارو به نظافت منزل در آسان ترین روش به تمیز کردن محیط خود بپردازد..

شما عزیزان نیز میتوانید با نصب برنامه خاص ربات خود از ویژگی های بیشتر آن بهره مند شوید.

همچنین علاوه بر روشن کردن جاروبرقی رباتیک در این برنامه میتوانید وضعیت ربات و میزان ظرفیت باتری و جدول نظافتی و.. را بررسی کنید.

در این برنامه نیز میتوانید جدول زمانبندی را تغییر دهید،و وضعیت کلی جارویرقی های رباتیک را بررسی کنید تا در صورت وجود داشتن نقصی در سریع ترین زمان آن را بر طرف نمایید.

و این قابلیت را نیز دارد که شما عزیزان بتوانید تایم های آن را در جدول زمانی با استفاده از این برنامه تغییر دهید.

جاروبرقی های رباتیک

مناسب برای سطوح مختلف

جاروبرقی های رباتیک قابلیت پاک کنندگی انواع سطوح مختلف مانند سرامیک ، پارکت ، موکت ، قالی و سطوح براق مثل سنگ را نیز دارد و این جاروی هوشمند علاوه بر تی کشی خشک امکان تی کشی تر را نیز دارد ، که فقط با پرکردن مخزن آب میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

سنسور های تشخیص مانع

جارویرقی های رباتیک به دلیل وجود سنسور های پیشرفته در مسیر خود مانع های موجود را بررسی می کند تادر حین نظافت کوچکترین آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

جارویرقی های رباتیک طوری طراحی شده است که سنسور های موجود در آن باعث می شود که هیچ گونی برخوردی با مبلمان و دیگر اشیا محیط نداشته باشد و مسیر خود را تغییر دهد.

سنسور های این ربات هنگامی که نزدیک مانع های بزرگی مثل مبل یا پایه های میز شود،روشن می شود و جاروبرقی رباتیک به صورت اتوماتیک مسیر خود را تغییر می دهد.

اما قبل از استفاده بهتر است آشغال های خیلی بزرگ را از مسیر ربات خارج نمایید.

شما عزیزان نیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جارویرقی های رباتیک با پشتیبان های ما تماس بگیرید تا در کم ترین زمان شما را برای خرید یک جاروی با کیفیت راهنمایی کنند.